Pazvuky

Mnou zachycené a odstraněné pazvuky a problémy karoserie:

Zepředu

Cinkání ve dveřích- autorizovaný servis (Horáci ve Znojmě) nevysáli ze dveří rozbité sklo při výměně.

Silné zatékání na nohy řidiče a spolujezdce (podobně vzadu) - voda vteče pod těsnění předního okna, teče mezi plechy (jsou 3) tvořící rám okna a nakonec 5cm od dolního rohu směrem dovnitř proteče drážkou dovnitř - okno vyříznout z těsnění, karoserii opravit/zpasovat plechy - namatlat rám a drážku těsnění těsnícím silikonem (např. Lukopren T) a zasklít - bezdemontážně lze zkusit např. Rezistin ML+ 5% tech. benzínu pomocí stříkačky a tupé jehly.

Ostré kovové klepání u PP kola - uvolnil se šroub držící kovový spojovací kus chlazení k vaně, šroub je vhodné zajistit závitovým lepidlem.

Tupé klepání/bouchání před řidičem při 850 otáčkách- neupevnil jsem konektor diagnostiky a blinkru na boku, prasklá pouzdra os předních stěračů a v důsledku toho se povolující matice ...

Pískání ventilátoru topení - i jeho ložiska je vhodné občas namazat, od prachu pomáhá filtr do digestoří vystřižený a položený na 1. mřížku

Divné kovové poklepávání uvnitr palubni desky - vyndal jsem nářadí z schranky pred spolujezdcem a je klid - v druhé fázi jsem schránku vymódil Mirelonem.

Tupý tlukot, klepnutí na nerovnostech, házení na zdviháku - LP ložisko + vnější kloub po smrti.

Drnčení řadící páky - dotáhnout a lepidlem zajistit matici táhla řazení.

Občasné klepání pod řadící pákou - při montáži Constuktu autorizovaný servis zalomil šroub držící susplech katalyzátoru a řešil to silikonem ... odvrtat, nový závit a nový šroub.

Smrad v kabině - když zatékalo okolo rámu předního skla, filc pod nohami zasmrádl - pomůže vyprat

Smrad asfaltu v kabině (především v létě)- na dno vany pod nohami a nad katalyzátor jsem měl navařený asfalt - pomůže zazákladovat a nastříkat dostatečnou vrstvou plniče

Při výměně silentbloků motoru-je potřeba vyměnit všechny (vodní pumpa, víko převodovky, reakce motoru), je výhodná současná výměna ložisek vodní pumpy, nutno zkontrolovat vzdálenost I.výfuku od nápravnice a funkčnost zamykání řadící páky.

Klepání od LP kola - já pablb zapomněl utáhnou imbusy, co drží levé přední sedadlo.

Zezadu

Klepání vzadu - po opravě zadního stěrače automechanik výplň nepřidělal plastovými cvoky, ale silikonem (odlepil se).

Pozpěvování (vrzavě skřípavý zvuk) zezadu - automechanik správně nedotáhl/nezajistil lepidlem zadní tlumiče+dal nevhodnou matici - silentbloky vrzaly o lak - předepnout stahovákem, utáhnout, závitové lepidlo

Klepání a odírání se dveří o těsnění- nová západka zámku má plastový kroužek o průměru 12,0 s vůlí cca 0,1 mm, opotřebená 11,75/0,1, západka jde použít z Felicie. V případě, že během lomcování nahoru-dolů za otevřené dveře se ozve lupání, je potřeba také vyměnit kolíky pantů dveří za nové.

slabé poklepávání zezadu zespodu na nerovnostech - hadice odvzdušnění nádrže, nutno dodatečně upevnit každých cca 10 cm délky.